Tisdag 15 November

Då var det redan tisdag, och denna är snart slut.. Idag har jag spenderat några timmar i skolan, fick avverkat ett seminarium angående systemteori vilket gör att jag borde vara helt redo för tentaskrivning. Men pågrund av väldigt personliga omständigheter tänker jag inte skriva tentan på fredag.. Ska istället skriva den på omtentadagen den 21 december. Inget jag har gillat direkt, men vad gör man inte för de människor som betyder mycket för en? Det finns ett ställe, och det är bara så, att DÄR ska jag vara <3 Ska trots detta plugga så mycket jag kan nu både onsdag och torsdag, så har jag grovjobbet gjort tills december. Det jag är mest rädd för är om jag blir tvungen att läsa om all litteratur igen för att minnet sviktar? Hoppas hoppas inte!! Får lite på mina anteckningar, som jag lagt mycket tid och energi på att de fungera till jul också :)

Direkt efter att jag slutat skolan idag blev jag upphämtad av mamma! Vi körde raka vägen till skogen så att hundarna fick rastat av sig lite. Därefter följde jag med henne hem, och under tiden mamma var iväg och fixade ett ärende passade jag på att powerwalka en timme! Trots att jag egentligen inte skulle träna idag så kunde jag inte motstå en promenad i det fina vädret! 15:e november och strålande sol är inte illa ;)

Ikväll har vi varit iväg på ännu några hemliga ärende, vad det är får ni inte veta förrens det har blivit verklighet :) Tack Mamma för all hjälp idag, du är en ängel <3

Nu blir det MYS med min älskade Jimmy <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0