Då var det klart :)

Jag måste erkänna att det hittills har varit en jobbig och känslosam höst. Aldrig i min vildaste fantasi, trodde jag att hösten 2011 skulle bli så intensivt jobbig. Ibland har månaderna varit riktigt frustrerande! Jag har haft upp över öronen att göra i skolan + på fritiden, jag har slutat röka, min lillebror Linus omkom i en bilolycka och jag ska ärligt säga att de flesta av dagarna från 1 sep till 27 okt har varit kämpiga på ett eller annat sätt.. Men idag hände det något som fick mig på väldigt bra humör :) Jag fick sålt min lägenhet + att alla papper är påskrivna! Detta var precis vad jag behövde just nu.. Min söta lilla tvåa ska från och med den 1:e Mars 2012 tillhöra någon annan.. Samtidigt som det känns hur bra som helst, så känns det också lite vemodigt.. Det är ju trots allt min egna, första lägenhet :) Men jag antar att man alltid känner såhär när man ska flytta ifrån ett hem som man har många minnen ifrån..?!

Hur som helst så tänker jag tillåta mig själv att få vara lite glad och lycklig över det som hände idag :) Jag tänker unna mig själv ett leende, och att kunna le mot andra igen...




Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis! Skönt för dig!! Springer kanske på varann ikväll i Dagstorp förresten! :)

Ha nu en bra helg! Kram

2011-10-28 @ 09:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0