Dietvecka 8

Glömde helt bort att skriva om min vägning igår, men bättre sent än aldrig :)

Men jag har bara en sak att säga ---> SUCK! Även denna onsdagen hade jag gått upp :( Tredje ondagen på rad nu! Vet inte om jag kan säga att det beror på rökningen? De första 2 veckorna åt jag mer onyttigt än jag brukar, kan det bero på det! Jag vill inte fortsätta att gå upp.. Men jag får väl börja tänka som alla andra, självklart är det bättre att gå upp några kilo och vara icke rökare än tvärtom..

Resultat vid vägning: + 0,7 kg

Total viktminskning: 1,1 kg

Kilo kvar till målvikt: 3,7 kg

Varje onsdag blir jag nedstämd och ledsen.. Det är nog den dagen som är mentalt jobbigast för mig! Så fort jag ser på vågen att jag gått upp i vikt, vill jag börja röka igen! Snälla, snälla, snälla.. Låt mig gå ner i vikt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0