Jag vet inte vad som har hänt med mig.. He...

img_3967 (MMS)

Jag vet inte vad som har hänt med mig.. Helt plötsligt tycker jag om att äta svamp (?) Ända sedan jag var 3 år har jag avskytt svampar.. Ush! Både smaken och konsistensen har äcklat mig.. Men inte nu längre! Jag "nästan älskar att äta smörstekta svampar :) Men ICKE utan salt! Haha.. Tänk som man kan förändras, och växa in i något med åldern (för det måste väl bero på åldern?) Aja, sak samma! Jag tycker om svamp i alla fall, och för er som känner mig så kan ni nog förstå hur chockad jag själv är över detta :P Dessa svamparna åt jag hemma hos Mamma idag :) MUMS!!


Kommentarer
Postat av: Anna o Amanda o Isabell

GRAVID???=)))

2011-10-09 @ 18:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0