Massor med kvalitetstid med Jimmy <3

Jag är så himlaglad för att min älskling Jimmy alltid finns vid min sida <3 Vad skulle jag gjort utan honom? Denna helgen kommer att gå i kärlekens tecken, då både lördagen och söndagen innebär massor med kvalitetstid med mitt hjärta! Idag har vi ätit en god frukost tillsammans, promenerat i skogen, hälsat på Mamma och Lars, ätit pizza, myst framför 2 avsnitt Rederiet och nu ska vi snart gosa ner oss i soffan igen <3 Dagen imorgon kommer innebära kvalitetstid på annat sätt, nämligen shopping och mys utanför hemmet :)

Tack Jimmy för att du är du, och för att du aldrig någonsin tar mig för givet!

En människa som tänker så mycket på andra, är svårt att hitta! Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0