Myskväll på Jakobsgatan :)

Äntligen är veckan slut! Puuhh.. Det har varit en intensigv vecka i skolan med inriktning på psykiatrin. Allt annat har verkligen blivit åtsidosatt, speciellt träningen! Hatar sådana veckor :( Men ibland så får man acceptera att skolarbetet är viktigare. Sålänge det handlar om 1-2 veckor är det lugnt, sen vill jag gärna ha lite andrum! För att fira att denna skolveckan är över så ska jag och Jimmy hem till Izza och Kenny ikväll vid 19.00 :) Vi ska bli bjudna på middag + att vi ska kolla IDOL tillsammans!

Har sett fram emot denna kvällen hela veckan, mys pys <3


Jag får verkligen njuta lite extra mycket ikväll, för ledigheten varar tyvärr inte alltför länge :S Imorgon kl 15.30 är det dags för ett kvällspass på KUllagården, och på söndag har jag tagit på mig en delad tur! Så förutom att sova och äta, vet jag precis vad jag ska göra denna helgen! Tyvärr måste vissa helger se ut såhär, för att man längre fram ska kunna unna sig något extra osv.. Smällar man får ta! Lika bra att bita ihop och se glad ut :)

Ser redan fram emot nästa helg då jag är helt LEDIG!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0