Rökfria dagar = 14

Idag har jag varit rökfri i 2 hela veckor :) Jag kan knappt fatta det! Sara Löfvendahl som har levt med en cigarett i den högra handen, tjugo gånger om dagen i 12 år? Jag vågar fortfarande inte säga till folk att jag SLUTAT! Jag försöker så gott det går, och sen får vi se hur länge jag klarar det. Jag vill inte sätta för stor press på mig själv! Jag tänker mer såhär: Just nu är jag rökfri, och jag kommer säkerligen vara det i någon månad till. Men det är ingen som kan garantera att jag inte kommer att röka nästa sommar." För hur som helst så är varje rökfri dag en bonus för kroppen även om jag mot förmodan skulle börja röka igen! Än sålänge har jag tagit en dag i taget, och jag kommer att fortsätta göra det.. Men jag mår bra :) Dock känner jag (själv) ingen större förbättring i andningen än.. Blir precis lika andfådd när jag går upp för mina tre våningar. Men det kommer väl?


Kommentarer
Postat av: J

Du kommer säkert att lyckas. Du klarade dig utan godis i X antal veckor. Och det sägs att sockersug ska va värre än nikotinsug. Lycka till!!

2011-10-16 @ 09:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0