Shoppingen är över :)

Idag har jag opch älsklingen haft en riktig shoppingdag aka "flänga-runt-dag" :) Vi har bland annat varit på: ÖB, Rusta,  Skopunkten, Nova, Ljungs Handel, Burlövs Center, Chilli och IKEA! Puuhh.. Men jag blev såå glad idag :) Lyckades hitta tre par skor inne på skopunkten som är perfekta höst/vinter skor!


Fodrade vinterkängor 299:-


Bruna stövlar (höga) 399:-


Svarta stövlar (höga) 399:-

Hoppas att jag kan hålla mig varma med dessa :) Fick handlat en del saker inne på IKEA också! Egentligen vill vi bara handla en massa nytt, men måste begränsa oss lite.. Bättre att handla ordentligt efter att vi har flyttat! Men jag säger bara ---> ÄNTLIGEN har vi inhandlat detta påslakansett som jag velat ha såå länge!



Påslakansett 299:- x2 = 598:-



Ljushållare 99:-

Är såå nöjd med dagen :) Älskar verkligen att springa i affärer med mitt hjärta <3 Nu ska vi röja undan här hemma, och därefter ska vi lägga oss i soffan och kolla ett avsnitt Redieriet :) Trevlig söndag alleammans





Kommentarer
Postat av: Jennie

Skit snygga kängor....kan hända jag apar efter dig på dom ;)

2011-10-31 @ 10:28:02
URL: http://jennieklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0