Visning av min lägenhet

Som ni märkte hade jag ingen tid att blogga igår! Gick i skolan 09.00-16.00 och därefter hade jag och Jimmy en del ärende som skulle fixas. Väl hemma satte vi igång med maten direkt, kollade idol 20.00-21.30 och sen var det dags för sängen.. Jimmy skulle jobba idag, så det var bara till att gilla läget och lägga sig tidigt!

Nu har jag i alla fall ätit frukost och plockat undan lite här hemma! 11.00 + 14.00 har jag visning på min lägenhet :) Wiihhoo! Jag kan knappt förstå att denna dagen har kommit.. Bara för några veckor sedan, då vi inte ens visste att vi hade fått en hyreslägenhet så trodde vi att vi skulle få bo här i minst ett år till. Livet kan verkligen förändras över en natt :) Nu ska jag dammsuga av här hemma, och därefter slå en pling till min kära vän!

Håll tummarna för mig att visningarna går bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0