Att vilja vara singel?!

Denna dagen har verkligen gått i ett.. Tråkigt när ens lediga dagar "flyger förbi" och rätt som det är så är kl 21.00 :S Idag har jag städat, tvättat, tränat, pluggat, diskat, lagat mat och självklart tagit hand om min lilla fis! Tyvärr så har Jag knappt träffat Jimmy något alls idag ;( När han kom hem från jobbet så blev det lite pussar och kramar men inget mer för sen var han tvungen att köra igen.. Idag har även han haft upp över öronen att göra. Det är inte ofta vi är ifrån varandra, i stort sett aldrig. Men de dagar då det händer blir genast såå tråkiga! Känslan av att jag är singel igen har infunnit sig såhär på kvällstimmarna. Sitter här i min soffa, kollar på bonde söker fru och äter lite gröt. Påminner mig väldigt mycket om när jag bodde och levde själv.

När jag tänker efter så har jag inte varit "singel" mycket i mina dar.. Först ett 7 årigt förhållande därefter var jag singel i 6 månader och sen träffade jag Jimmy <3 Jag hade det jävligt roligt som singel, och alla galna saker jag gjorde då vill jag inte ha ogjorda. Men jag skulle aldrig någonsin byta bort min Jimmy för att få vara där igen.. Är så himla lycklig med honom, och allt vi har tillsammans :)

Nu ska jag fixa det sista med tvätten! Godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0