Dagen efter..

och jag känner mig på topp! Konstigt nog är jag varken bakfull, har huvudvärk eller mår illa.. Lyckades hiva i mig ett x-antal cider igår och en jädrans massa godis :) Var tvungen att "smyg-väga" mig imorse då jag trodde att jag skulle gått upp minst 2 kilo.. men nej, vågen visade 1 hekto mindre sen sist jag vägde mig :P Toppen! Vet inte riktigt vad jag ska säga om kvällen.. Får i alla fall tacka alla mina vänner som gjorde den oförglömlig!

Nu ska jag hoppa i duschen och TYVÄRR tvätta bort alla mina fina lockar som Vera gjorde på mig igår ;( 14.00 ska vi infinna oss hemma hos Vera & Sonny ---> Kaffedrickande, sminkning + hämta alla mina saker! 16.00 vankas det middag i Oxie hos Jimmys syster, ska bli trevligt!

Trevlig söndag på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0