diet vecka 2

Idag blev jag besviken när jag ställde mig på vågen! Denna veckan har jag inte gått ner ett dugg :S Känns väldigt konstigt då jag i stort sett har ändrat mig helt jämfört med de veckorna innan dieten. Dricker fortfarande kaffe UTAN socker, och har inte ätit en enda onyttig godisbit eller skräpmat samt att jag tränar 4-5 ggr/vecka.. Sen reagerade jag också på att vågen stod stilla just denna vecka? Förre veckan hade jag mens, och DÅ hade jag gått ner 1 kg! Borde jag inte ha gått ner ännu mer till veckan efter då, när mensen är borta? Aja.. Får hoppas på bättre resultat nästa vecka!


Resultat vid vägning: Ingen förändring


Total viktminskning: 0,9 kg




Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-09-07 @ 13:51:00
Postat av: Malin

Kroppen är inte alltid som man tycker den borde vara..

När jag gick på "diet" så kunde jag en vecka som jag skött mig exemplariskt inte gått ner ett gram, medan jag den veckan som gått halvdant ha gått ner upp mot ett kilo..

Och hade jag en vecka som jag helt och hållet sket i allting så kunde det visa sig veckor efter.. Kroppen behöver ställa om sig...

2011-09-07 @ 13:52:12
Postat av: Sara :)

Tack Malin för kommentaren! Ska ha det i åtanke hädanefter :)

2011-09-07 @ 16:41:12
Postat av: Anna

Halloj Sara!



Jag vet hur det känns, fett störigt!

Men eftersom du kör på hårdare och äter nyttigare så kan kroppen känna en viss stress, då lägger den på sig mer vatten o därav ingen viktförlust, kroppen funkar inte så att från vägning till vägning så ska den va snäll o släppa kilo, utan vänta nån dagar till så helt plötsligt så släpper den mer än förväntat... Det finns perioder det kan stå helt still, sen plötsligt så känner du en dag du vaknar, fan va jag känner mig slank, det gäller bara att köra på och tänka: Man kommer gå ner i vikt sålänge det är mer kalorier ut från kroppen än in..

Jag kör också hårt nu men vågen ställer jag mig icke på, eftersom jag så många gånger blivit så besviken när jag inte gått ner, den kan verkligen döda motivationen :P



Kram på dej

2011-09-08 @ 09:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0