En ledig måndag :)

Det var verkligen välbehövligt med en ledig dag idag! Hade jag inte tagit på mig jobb i helgen, så hade jag haft en långledighet på 4 dagar i sträck.. Tyvärr var jag tvungen att jobba, så jag fick bara vara ledig i fredags och idag.. men som sagt, bättre än inget alls :) Åt en stadig frukost när jag vaknade, och efter en stund begav jag mig ut på en timmes powerwalk :) Kunde inte motstå det pga det fina vädret!! Ska även och träna i eftermiddag med Vera, då kommer jag att köra enbart styrka! Härligt att jag lyckats pressa in både 2 träningspass, ärende i Lund samt plugg på en och samma dag :) Snart är det dags att promenera med Zindra, och efter de ca 13.30 blir jag upphämtad av Mamma! Tack än en gång Mamma för att du ville följa med mig <3

Som sagt i eftermiddag blir det träning, därefter hem och äta + duscha! Ska försöka vara i Stävie igen runt 19.00 och hälsa på min kära faster som gästar Mamma och Lars idag :)

Trevlig måndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0