Flitiga Sara :)

Älskar verkligen när vi får sluta tidigare i skolan :) Detta har jag gjort idag:

- Skola 9.00 - 10.30
- 40 min promenad i skogen med Mamma, Lars & hundarna
- Kaffe + fika hos Mamma
- Plugg (Hann läsa 2 stora kapitel)
- 1 timmes powerwalk
- Förberett dagens middag
- Duschat

Och nuuu snart är maten klar!

Ohh vad jag älskar fredagar :) Att få äta en god middag och mysa i soffan framför en film, med världens bästa sambo gör verkligen livet såå härligt! Äntligen har jag honom hemma hos mig <3 Egentligen är det konstigt hur "hemma-kär" jag har blivit på senaste...? För bara några år sedan ville jag ALDRIG vara hemma (vare sig med pojkvännen eller själv!) Men jag har märkt en tydlig förändring..

Lycka på hemmaplan är en av de bästa medicinerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0