Godmorgon :)

Idag är jag på ett strålande humör :) Jag och Jimmy hade en fruktansvärt bra kväll tillsammans igår, så jag tror att det beror på de ;) För egentligen skulle jag ha all anledning i världen för att vara på "sämre" humör.. Jag ska till skolan idag, på min lediga dag. Alla i min basgrupp ska sitta i skolan idag och arbeta på vårt fördjupningsarbete! Har man 2 lediga dagar på schemat irad, så är det nästan givet att en av dessa ryker.. Skulle träffa mina klasskompisar runt 10.00 och sen så tror jag att vi arbetar till 14-15 någongång! Ser inte precis fram emot kvällen här hemma.. STÄD & TVÄTT står på schemat och jag är INTE speciellt sugen på det.. (det är jag i och för sig aldrig!) Bara bita i det sura äpplet och glödjas åt att jag och min älskling har hela fredagskvällen tillsammans istället <3 NU: Kaffe, mums mums mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0