Hej allesammans :)

Äntligen är jag hemma! Måste erkänna att det är en aning jobbigt att gå i skolan så många timmar (9-16). Det är inget vi är vana vid direkt. Annars då brukar det vara så att vi endast går mellan 8-12, och därefter är det plugg på hemmaplan som gäller, vilket jag föredrar. Det är svårt att hålla koncentrationen uppe under alla dessa timmar. Att bara sitta och lyssna/anteckna är faktiskt jobbigare än vad många tror. Hjärnan arbetar konstant, och den enda "vilan" den får är på 10 minutersrasterna som vi har 1 gång i timmen (tack och lov för dem!)

Men i alla fall, nu är jag hemma :) Först var planerna att jag INTE skulle träna idag.. Men under dagen ändrade jag mig lite.. Kanske beror på att solen var framme under största delen av dagen? Ångrade mig igen när jag kom hem och såg alla dessa gråa/svarta moln! Icke en chans att jag beger mig ut i ösregnet som med all säkerhet kommer att komma! Blir istället en lugn hemmakväll med min älskling, skönt det också :)

NU: kommer han!! Dags att pussas lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0