Inte mycket bloggande för min del :(

Som rubriken lyder så har det blivit lite skrivande för min del de senaste dagarna.. Det har hänt mycket i mitt liv på senaste, bland annat Zindras operation + att jag har MEGA mycket plugg för tillfället :S Känns sådär, lagom skoj (eller inte!) Dagen idag har ungefär sett ut såhär:

- Skola 9-16
- Äta middag
- Plugga
- Duscha
- Kolla IDOL
- Plugga

Och nu ligger jag här i sängen och inser att klockan lyckats bli alldeles för mycket, igen! Tredje dagen på rad då jag inte somnat före 23.00 :( Jag är en sådan människa som behöver mycket sömn för att klara av vardagen i mitt hetsiga tempo ;) Jag vill minst sova 8 timmar, annars är jag inte alls "på G" dagen efter.. Ska bli skönt med sovmorgon på lördag! En helg fri från jobb, underbart! Ska dock jobba hela nästa helg igen, så jag ska kanske inte ropa HEJ?!

Sov gott allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0