Min fredag har sett ut såhär --->

- Morgonpromenad med Zindra
- Frukost + kaffe
- Styrketräning
- Promenad med Mamma, Simon och hundarna i skogen
- Plugg hemma hos Mamma
- Lunch hos Mamma
- Ännu mer plugg hos Mamma
- Duschen
- Fixa till mig
- Restaurangbesök med min älskling <3
- Promenad med min älskling till ICA
- Promenad tillbaka, dock tungt lastade ;)
- Mys i soffan framför IDOL
- Ännu mer mys i soffan till ett avsnitt REDERIET

Kvällen avslutas i sängen, där jag kommer att ligga på Jimmys arm, och inom 10 min sova gott.. Under tiden kollar han vidare på en film (eller något annat) och somnar sådär 2 timmar efter mig. Men vad gör det när man har världens bästa sambo hos sig?! Är så tacksam för att han vill lägga sig med mig, trots att det bara är jag som ska upp tidigt imorgon :) På tal om jobb.. Ser inte fram emot att jobba en delad tur imorgon :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0