MIna kommande timmar!

Vaknade av Jimmys pussar och kramar 06.30, lyckades ändå somna om igen och sova gott en timme till! Var tvungen att gå upp i tid idag, Zindra ska till frisören och bli fin kl 09.00 :) Det var inte längesedan hon klipptes, men jag vill gå igenom hela henne en gång till innan det är dags för operation (mån26/9) Så 09.00 ska jag lämna henne och enligt frisören så skulle det ta ca 2 timmar. Undertiden hon är där så ska jag passa på att powerwalka + veckohandla! Jag älskar när jag får tillfälle att vara effektiv ;) 11.00 när jag hämtat Zindra ska jag bege mig raka vägen hemmåt och duscha, fixa till mig för att 12.30 bege mig till skolan. Idag har vi vårt missbruks-seminarium :) Ska bli skönt att få det gjort, så att jag kan hålla helg i "lugn och ro" sen!

Nu blir det lite kaffe + tele :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0