Mina shoppingfynd :)

Idag har jag som sagt varit ledig! Gick upp 08.00 och jag har verkligen fått gjort mycket på dessa timmarna :) Det gäller att vara effektiv på sina lediga dagar!

Morgonpromenad med Zindra
Plugg
Besök hos tandhygienisten
Kaffe hos Sara
Shopping på Centan
Veckohandling på Willys
Powerwalk 1 timme

Och nuuu ska jag och Jimmy snart äta! Idag blir det kycklingpytt med stekt ägg och rödbetor! 20.00 ligger vi troligtvis bänkade i soffan framför IDOL! Det blir en lugn hemmakväll idag, då jag ska jobba imorgon.. Som sagt, det blev shopping på Centan. Blev såå nöjd med mina köp!


Pösig tröja från Gina Tricot 149:-


Pösig tröja från Gina Tricot 149:-


Tjocka leggings från Gina Tricot 199:- st (Dessa leggingsarna är ungefär lika tjocka som ett par jeans.. Inte gemonskinliga någonstans, och det gillas!!)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefiiina leggings, är dem lite glansiga? Trevlig helg!

2011-09-09 @ 18:41:11
Postat av: Sara

Tack :) ja, dem är inte i rent bomull.. Liiite glansiga, men inte mycket :)

2011-09-09 @ 20:38:05
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Becca

Jag har också köpt den tröjan från Gina! Men valde svart o cerise :) Superskön är den! =)

2011-09-10 @ 10:57:31
URL: http://rebeccamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0