Myskväll med Izza <3

Vilken underbar dag det har varit idag :) Antar att jag får tacka allas kära vädergud för det :P Strålande sol och runt 20 grader är inget man ska klaga på i slutet av september! Helt sjukt vad tiden går snabbt.. Imorgon är det den 1:e Oktober, vilket är väldigt svårt att inse när det är så varmt.. Men jag klagar inte! ÄLSKAR solen :)

Idag ska Jimmy och Kenny ut med jobbet, i Malmö.. Eftersom både jag och Izza skulle sitta hemma själv, så passade jag på att bjuda hem henne på en myskväll, bara hon & jag :) Jag ska bjuda på mat och massa annat gott! Antar att vi båda sitter bänkade i soffan framför IDOL 20.00 :)

Har även glömt att berätta att VI HAR FÅTT LÄGENHET :) Ingen är lyckligare än mig och Jimmy nu (känns det som, hihi) Ska bli såå underbart att flytta! I början på nästa år kommer vi att bo i en marklägenhet med trädgård.. Ska jag erkänna så har jag nog inte fattat det än. MEN JAG MÅSTE FATTA!! Hallå, jag har en lägenhet som ska säljas, och det ska jag inte vänta för länge med! Ska be Izza hjälpa mig lite med annonsens text, sen när hon kommer! Har förstått att hon är grym på sådant ;)

Nu ska jag promenera med min lilla fis :) Sen är det dags att börja på maten!

Trevlig fredag :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis till lägenheten! Vad kul!

2011-09-30 @ 21:20:32
Postat av: Anna Amanda o Isabell

Massa grattis till lägenheten!! Lovely!

2011-09-30 @ 21:47:34
Postat av: Anna M

Stort grattis till lägenheten! Skoj för er :)

2011-10-01 @ 15:42:35
Postat av: Jane

GRATTIS!!!!! =))

Var?? Här på Jakobsgatan? /Jane

2011-10-01 @ 15:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0