Myslördag :)

Nu är jag precis hemkommen från en härlig och MYSIG kväll hos min Izza :)  Först blev det kaffe och skitsnack, därefter en god middag (färsfyllt fransbröd med hemmagjorda vitlöksbröd) och sist men inte minst lite filmtittande. Suckers för disney filmer är vi båda, så det blev Aristocats :) En härlig film, faktiskt! Tack gumman för en suuuper mysig kväll! Och tack för klänningarna ;) De ska provas imorgon!



Eftersom Jimmy inte är hemma, och inte lär komma hem på ett bra tag funderar jag på att lägga mig i sängen och läsa några kapitel ur Blondinbellas bok Egoboost. Tycker verkligen att det är såå tråkigt att sova själv.. Eller rättare sagt, att lägga sig i sängen och somna själv.. Själva sovandet gör inte så mycket, det är mest stunden innan man somnar som jag anser vara värdefull. Älskar att ligga och småprata med Jimmy innan vi somnar.. Jag har förstått att jag kan glömma det idag ;( Snyft.. Får längta lite extra mycket till kvällen imorgon istället <3 Sov gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0