Resultatet!

Idag känner jag mig såå glad :) Resultatet av min lilla diet som jag haft den senaste månaden har visat sig mycket bra! Har faktiskt gått ner mer, samt förlorat fler centimeter än vad jag trodde att jag skulle göra!

Mage/Midja: -3 cm

Lovehands: -2 cm

Rumpa: -2 cm

Bröst: -3 cm

Lår: -1,5 cm

Knä: -1 cm

Vad: -0,5 cm

Överarm: -1 cm


Sammanlagd minskning i centimeter på kroppen = 14 cm

Sammanlagd viktminskning (24/8 - 24/9) = 2 kg


Som sagt, jag är mer än nöjd! Nu kan jag unna mig lite extra gott ikväll :) Självklart kommer jag inte att synda mer nu bara för att jag lyckats med detta.. Har bestämt mig för att jag får synda denna helgen, sen efter det får vi se hur det blir. Det enda jag egentligen tänker på är att jag är STOLT över mig själv!

1 månad utan sötsaker, det har ALDRIG hänt förr ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis! Duktig du är!

2011-09-24 @ 16:07:12
URL: http://vilseivardan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0