Till djursjukhuset!

Nu är jag hemma från skolan.. Känner mig en aning stressad då jag ska vara på djursjukhuset med Zindra 15.10. Innan dess ska jag hinna äta, byta om samt köra ner till djuraffären och inhandla lite nya ben till mitt lilla liv! Hon måste ju självklart få något gott att tugga på ikväll när hon (förhoppningsvis) varit duktig på sjukhuset :P För er som undrar så är det inget allvarligt som har hänt! Vi ska in på en undersökning där jag ska få reda på exakt vilken operation som måste göras på hennes "friska/högra" ben (hon opererades i vänster ben förra våren). Jag har märkt stora förändringar.. Bland annat så har hennes opererade ben blivit såå mycket bättre än det som inte är opererat. Jag har fått förklarat för mig att även det högra måste opereras, och vill jag inte vänta tills något hemskt händer så är det bäst att jag bokar en operation i "förebyggande syfte". Så det är precis det jag tänker göra!

Det kommer bli en dyr historia.. Men det är hon värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0