Uppsvälld :S

Idag är jag riktigt stolt över mig själv! Har ju hunnit med att träna 2 gånger :) Först blev det en powerwalk på nästan en timme, och i eftermiddags blev det 1 timmes blandad styrketräning med Vera! Känns som att kroppen verkligen har fått jobba, och jag hoppas att den gillar det :P Dock känner jag mig som en valross för tillfället :( Uppsvälld och allmänt "stor"... Antar att vi alla har sådana dagar ibland.. Känns bara mindre skoj, när jag inte ens vet varför jag blivit uppsvälld? Det hade varit en annan sak om jag tryckt in både pizza och godis, för då brukar man må lite halvdåligt i magen efteråt.. Men idag?!

Är en aning tveksam på att vågen kommer vara min vän på onsdag :S

Nu ska vi i alla fall krypa i säng.. I och för sig börjar jag inte förren 13.00 imorgon (så det betyder att jag hade kunnat vara uppe längre, och sova längre imorgonbitti om jag vill) men jag föredrar att krypa ner i sängen med Jimmy, och vakna tidigare imorgon :)

Sov gott allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0