Då var frågestunden slut! Här kommer svaren :)

Hej allesammans :) TACK för era frågor!! Här nedan kommer svaren --->

Vad tror du att du kommer jobba som i framtiden? Socionom erbjuder ju ganska många möjligheter.

Det var en svår fråga.. Vad jag "tror" att jag kommer jobba med? det är kanske enklare att svara på vad jag skulle vilja jobba med :) I alla fall, jag tror att jag kommer att börja jobba på något behandlingshem.. Kanske för ungdomar, då jag brinner för att hjälpa dem! Annars skulle jag blivit jätte glad om jag fått jobb som fältsekreterare på socialtjänsten. Även där jobbar man mycket med ungdomar, deras familjer samt polisen. Men helt av allt så skulle jag vilja jobba som kurator :) Skolkurator på en högstadieskola är nog drömmen :)

Vad har du och Jimmy för framtidsplaner? barn, hus osv?

Jag och Jimmy pratar väldigt ofta om framtiden.. Först och främst hoppas vi på att få en hyrestrea här i Kävlinge. Det skulle vara drömmen, med tanke på att vi bor i en liten tvåa på tredje våningen just nu. Att köpa hus har vi väl tänkt göra, men det får komma den dagen jag har fått ett fast jobb som socionom :) Jag anser att det krävs 2 stabila löner för att hålla iordning allt vad ett hus kräver! Barn är både jag och Jimmy sååååå sugna på att skaffa!! (Ni anar inte!!) Men "tyvärr", så har jag en utbildning som jag först måste bli klar med. Men så fort jag är klar med den, om mindre än 2 år, dååå är det i stort sett fritt fram!

Vad är det bästa/sämsta med att vara dig?

Det bästa med att vara mig är att:
Jag alltid bryr mig om alla i min närhet samt att jag tänker hälsosamt! 

Det sämsta med att vara mig är att:
Jag ALLTID får finnar innan mensen samt att jag är väldigt kontrollerande!

Vad vill du att dina framtida barn ska heta?

Tjej: Amanda, Julia eller Lycka
Kille: Casper (kommer inte på fler namn)

Om du fick ta med dig TRE saker till en öde ö vad skulle det då vara? (inga personer)

Borste, gummiband och kamera

I vilket land skulle du helst vilja bo o leva i? (Förutom Sverige!)

THAILAND!!

Bästa festminnet som du spontant tänker på?

Svenstorp, borat-dräkt, massa snapsar, städknuten på huvudet och PARTY på Björka Loge!

Jag vet inte om jag kan säga att detta är det bästa festminnet, men det är garanterat ett av dem som jag aldrig kommer att glömma ;)

Bästa presenten du fått av någon?

Samma sak på denna frågan, jag vet inte om det är just den bästa presenten. Men när jag sitter här och tänker efter på en present som har gjort mig väldigt glad så måste jag säga att det är fotograferingen i turning torso som jag fick av min vän Izza :) Förutom det fick jag även välja 10 bilder att ta med mig hem :) En helt underbar present! Det är något som jag verkligen hade velat göra om idag, nu när man är några kilo lättare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0