En glad Sara + helgens planer :)

Idag mår jag verkligen bra :) Det är lite skrämmande, hur ens mående kan skifta så drastiskt från dag till dag.. Men alla dessa dagar då jag mår bra, är lycklig och har ett leende på läpparna hela tiden, tackar jag för! Självklart finns det anledningar till att man mår sämre vs bättre.. Dessa "anledningar" kan man inte alltid styra över, tyvärr.. Men just idag så är jag fyld med positiv energi, och bättre kommer det att bli ikväll när jag ska få träna med min Sara :) :) 1 timmes intensiv funktionell träning, som jag längtar!

Nu har jag 2 dagar kvar på praktiken denna vecka, och därefter är jag "långledig" tills nästa onsdag :) Jag känner att jag behöver vara lite ledig, då jag knappt har varit de på hela terminen (känns det som). Dyker där upp jobb på Kullagården så måste jag givetvis ta det, då jag absolut inte kan tacka nej till lite extra pengar, men förövrigt så ska jag vara HELT ledig! Har dock hela helgen inbokad, så jag lär inte ligga på latsidan hemma precis! Planerna för helgen ser ut såhär:

Fredag:
Homeparty hemma hos Sara :) Tror att en och annan cider kommer slinka ner i strupen också ;) Ska bli kul att spendera kvällen med henne och alla andra underbaringar!

Lördag:
Födelsedagsfest (Tema: Hawaii) för Tessan och Sandra :)

Söndag:
Får jag inget jobb så ska denna dagen spenderas på IKEA - Planering av kök!

Nä gott folk, nu ska jag äta lite lunch och därefter lära mig hur man avslutar och stänger ner en utredning som jag varit medhandläggare i :) Trevlig tisdag på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0