Fredag

Torsdagen blev inte alls som planerad.. Saker som dök upp, känslor som skulle redas ut och tankar som behövde klaras upp! När vi skildes åt igår kändes allt bra. Idag vet jag inte om jag kan hålla med. Det känns som att mina hjärnspöken bara blivit fler och fler, och att jag fortfarande letar efter förklaringar som jag inte fick svar på.. Jag var även tvungen att göra något som jag aldrig trodde att jag skulle göra, vilket såhär i efterhand känns en aning sjukt.. Är det de som ska krävas för att jag ska må bra, så får det bli så.. Tråkigt bara att det ens ska behöva ske! Men tyvärr, kan jag inte påverka andra, hur mycket jag än hade velat!

Nog snackat om det! Idag är det äntligen fredag :) :) Vilket betyder att jag har sovmorgon imorgon! Kvällen idag kommer spenderas med mitt hjärta <3 Känns som att vi har träffats alldeles för lite de senaste dagarna, så idag ska det mysas!! 8 timmar kvar tills jag slutar, 9 timmar kvar tills jag är hemma.. Hoppas att denna dagen går fort!! :)

Kramar till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0