Måndag...

... och sista "fulla" arbetsveckan på praktiken :) känns bra! Denna veckan är egentligen inte full, då jag är ledig halva fredagen, men jämför man med mina andra praktikveckor som jag har framför mig så är denna den veckan med flest arbetsdagar! Någon vecka är jag bara inne och gästspelar 2 dagar :)

Om 2 dagar trillar pengarna in på kontot! Kan säga att det är efterlängtat, då både jag och Jimmy haft mindre pengar över denna månaden.. Vet inte vad det är som gör de? Antagligen beror det på att man på våren hittar på så mycket mer än vad man gör på vintern! Varenda helg har i stort sett varit uppbokad med något som är KUL och kostar pengar! Men men, bara att bita ihop ;)

Idag är det som sagt praktik mellan 08.00-16.00. Därefter ska jag försöka hinna med att träna 1 timme innan jag får fint kaffebesök av Lola <3 Mysmåndag!!

Kramar till er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0