Destination: På tåget till Kävlinge

wiihhooo!! Nu är det PÅSKLOV för mig :)

Fast, påsklov och påsklov.. Har ju inte samma lyx som min kära vän Sara att vara ledig i över 1 vecka.. Här nöjer man sig med några dagar, och på de dagarna ska man jobba extra på Kullagården! Men jag blev glad över jobbet jag fick :) 3 dagar med storhelgsbetalt är aldrig fel ;)

Direkt när jag kommer hem idag ska jag och Jimmy köra till IKEA + Lutz! Har en byrå som ska bytas, samt annat smått och gott som ska inhandlas! Hopppas på att hitta det vi söker så att vi kan få det lite extra fint till söndag då vi ska ha gäster hemma!

Idag fick jag även en positiv nyhet :) :) Wiiee!!

Som ni märker så är det en GLAD Sara som skriver ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0