Vi hade mycket att ta igen :)

Har haft några underbara timmar med Kattis <3 Vi träffas cirka två gånger i halvåret, och trots det blir våra träffar aldrig stela eller konstiga på något sätt.. Ibland när jag sitter där och pratar, öppnar mig för henne så känns det nästan som att vi känt varandra hela livet.. Härligt! Vi började prata lite om hösten och höstterminen då vi inte träffats sedan sommaren, pågrund av olika anledningar.. Mitt i allt kommer jag på att jag inte ens berättat för henne om min brors bortgång.. Antar att de blir så när tiden flyger förbi? Nu är i alla fall både hon och jag uppdaterade om varandras liv :) Vi bestämde att vi ska ses fler gånger nu när jag praktiserar i Helsingborg, samt att hon och hennes kille Peter ska komma till oss i sommar :) :) Onsdagen kunde inte blivit bättre!

Nu är jag påväg hem.. Ska mysa ner mig i soffan någon timme med Jimmy innan det är dags att lägga sig igen..
Vart tar alla dygnets timmar vägen?? Antar att man inte har något "liv" när man praktiserar 100% samt jobbar varenda helg :S Detta får mig att ibland sakna skolan fruktansvärt mycket.. Att få sköta sig själv, och ta saker och ting i sin egen takt! Det är egentligen konstigt.. När jag pluggar då vill jag jobba, och när jag jobbar då vill jag plugga :P Aja :) Ska gotta mig under mitt sista år som student i alla fall :) För därefter börjar "allvaret" ;)

Trevlig kväll på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0