Födelsedagsfirande för Joel :)

I fredags fyllde min minsta bror Joel 6 år! Herregud vad tiden bara springer iväg! Det var inte längesen han var en liten bebis.. :) Har haft en jätte trevlig eftermiddag med "Malmö-släkten"!! Hamburgare och korv till middag och Kladdkaka + ananaspaj till efterrätt :) Självklart såg vi OS finalen i handboll också! Sverige förlorade över Frankrike med 22-21.. Men vad gör det? Vi fick i alla fall ett OS silver och det är inte fy skam :) Nu ska vi fixa lite i lägenheten.. Försöker bli så färdiga vi bara kan, inför kalasen! Det är alltid extra roligt att "visa upp något" om man själv är nöjd! Hoppas att mina läsare haft en minst lika bra helg som jag :) KRAM!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stora killen ju!! Hoppas ni haft en bra dag :)

2012-08-12 @ 21:11:05
Postat av: Becca

Det var min anonyma... Haha

2012-08-12 @ 21:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0