Hemmaslingor :)

Sist jag fick hjälp med att slinga håret, blev det några "missar" på ett par ställen.. Det har jag med hjälp av mamma fyllt i idag! Slutresultatet? LJUST! Inga frisörslingor, men kan man spara 1300:- varannan gång så är det absolut värt det :) :) Jag går till frisören varannan-var tredje månad och varje gång kostar det mig 1300:-, just därför känns det extra bra att kunna fixa det hemma då och då! Slingade även mammas hår :) Hoppas att du blev nöjd i slutändan ;) Kvällen avrundades med korvgrillning.. Mums! När jag och älsklingen kom hem slängde vi oss i soffan.. Mys med lite egentid <3 Imorgon har jag en ledig tisdag framför mig :) Hoppas på SOL och värme så att jag kan få bada och (självklart) sola lite! Godnatt på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0