Mindre än 3000 timmar kvar :P

Vissa dagar finns Thailandsresan i tankarna heeela tiden.. Idag är en sådan dag! Ibland kan det gå flera dagar utan en sådan tanke.. Jag behöver verkligen den resan! Det senaste året har varit tufft på många sätt.. Jag har förlorat 2 människor som betytt väldigt mycket för mig, försäljning av lgh, köp av ny lgh, flytt, praktik, sommarjobb, lite ledighet, renovering m.m... Puuhh! Som sagt, värme + Thailand är precis vad jag behöver nu :) Får dock "hålla mig" i 124 dagar till! Ibland är det tur att tiden går så fort ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej fina! Ohh jag blir tokig varje gång jag går in här och du räknar ner ;) LÄNGTAR!!!!

2012-08-08 @ 12:22:18
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Sara :)

Hihi :) Rätt som det är, så sitter vi nere i Thailand med vars en drink/cider och njuter! Längtar också :)

2012-08-08 @ 22:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0