Mycket att fixa :)

Känns skönt att min 6 dagars vecka snart är över.. Har precis slutat från mitt morgonpass (7-10.30) och ska bara jobba kvällspasset också, sen har jag jobbat min sista "bestämda" helgdag denna sommaren :) Har 7 arbetsdagar kvar innan jag går på min 2 veckors ledighet.. Jag kan säga att den behövs! Kvällen igår spenderade jag med min älskling <3 Vi fick gjort en del hemma, och nu känns det inte omöjligt att hinna bli klara med allt.. (kan säga att det har känts så några gånger tidigare..) Jag har även mitt lilla projekt under min ledighet, att jobba med ;) Sen har vi bara det "roliga" kvar! Gardiner, dukar samt rullgardiner ska inhandlas. Tavlor och fotografier ska upp! Klädkammaren är också ett projekt som legat på hyllan ett tag pga köksrenoveringen.. Ska bli kul att inreda den :) Längtar såå efter den dagen då allt är klart! Nu ska jag cykla hem och hjälpa Jimmy.. Trevlig söndag på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0