S.E.M.E.S.T.E.R ---> Min helg :)

Har helt glömt bort att berätta för er att NU HAR JAG GÅTT PÅ SEMESTER!! Inget mer jobb på fast schema, och det gillas! Hädanefter bestämmer jag mina egna arbetstider, i minst 1 år framöver :) Idag ska semestern firas med Jimmy och Becciz :) Tänkte att vi skulle kolla på Snabba Cash 1, så att man har sett den nyligen innan bion! Kommer knappt ihåg vad ettan handlade om..? Tur att minnet blir uppfriskat ikväll ;) Funderar på om jag ska öppna mig en kall cider också... Hade varit rikitigt mumsigt! Hade dock velat ha sällskap av dig Becciz ;) Du får kanske ta cykeln till mig ikväll :P haha...
 
Lördagen: Min och Jimmys lilla fixar dag ;) Ska sticka och handla lite saker till lägenheten, och eventuellt fixa här hemma också! På kvällen blir det biomys! Kanske en bit mat ute, innan bion? vem vet :)
 
Söndagen: ska spenderas (om det är fint väder) i Stävie :) Hörde idag på jobb att det troligtvis ska bli fint väder på söndag, så det hoppas jag verkligen på! behöver alla solstrålar jag kan få!! På kvällen blir det middag och MYS med bästa SIS <3 Kvalitetstid deluxe, och det behövs!! ;) hihi.. Ibland kan man känna i kroppen när man umgåtts "för lite" med en vän.. Det enda man egentligen vill är att spendera flera timmar tillsammans, men när tiden inte räcker till är det inte lätt :S Men på söndag, äntligen :)
 
dags att bege sig till ICA för lite inhandling av GOTT ;)
 
Soooo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0