Det där med vikten..

Även fast att jag inte uppdaterar er läsare om "veckans vikt", så väger jag mig fortfarande varje onsdag. Vid de senaste vägningarna så har vågen visat minus.. Och jag har varit måttligt chockad! Jag har inte tränat så dåligt förr, som jag gör nu! Snittar på 2-3 träningspass i veckan, jag hinner helt enkelt inte med mer nu när jag praktiserar! Men jag klagar inte! Praktiken känns viktigare än träning just nu.. Men hur kommer de sig då att jag går ner? Är det för att jag inte tänker på det mer? Slutat bry mig? Aja, jag klagar inte i alla fall :) Men jag vet också att jag gör så gott jag kan, det är de som är huvudsaken! Att träna 4-5 ggr/vecka får jag göra till sommaren ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0