En bra dag :)

Idag har det varit en givande dag på praktiken :) Först satt jag och pluggade lite på förmiddagen (Jag har lyxen att få plugga lite när jag inte är inbokad) och eftermiddagen har bestått av skolmöte, intressant! På torsdag ska jag få min utbildning i Procapita, så att jag så småningom kan komma in i systemet och skriva journalanteckningar + den stora utredningen :) :) Det flyter på nu, och jag trivs som "fisken i vattnet" :) Dock är jag helt slut varje dag när jag kommer hem.. Lägger mig runt 21.00 och sover senast 22.00, annars hade jag aldrig orkat!

I eftermiddag hade jag Vera här på lite kaffe :) Fick pratat en hel del, vilket kändes skönt! Tack gumman för att du är en sådan person som man kan säga allt till, utan att det ska bli massa missförstånd! Det är sånt jag värdesätter hos en vän! Man måste kunna säga vad man tycker och tänker, annars kan aldrig en vänskap bestå!

<3 <3 <3

Kvällen har bestått av 1 timmes Funktionell Träning med Sara :) Precis som förra gången så känns det verkligen som "rätt" träningform för mig :) Saknar dock body pumpen som jag varit ifrån alldels för länge nu! Nu ska jag fortsätta att titta på Top Model Sverige! För er som inte vet så är det ett favorit program för mig :P

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0