Här sitter jag :)

Tänkte att det kunde vara kul för er och se hur mitt lilla "kontor" ser ut :) Det är inte särskilt stort, men än sålänge räcker det gott och väl! Det är en aning rörigt på bordet, men tro mig, jag har koll på allt! Kunde fått ett eget rum också, med en dator, men tyvärr så finns det rummet inte ens i närheten av min handledare och den andra personalen! Såhär i början tycker jag att det känns bäst att sitta nära de andra!

Nu börjar jag få en del att göra! Socialsekreterarna har gett mig en del "mindre" arbetsuppgifter, jag är med och skriver i 2 ärende + att jag är runt på studiebesök och informationsträffar med de olika verksamheterna som socialtjänsten samarbetar med :) Jag börjar även komma in i personalgruppen mer och mer, vilket känns skönt! Alla är så måna om mig, och det uppskattas!

Här kommer jag garanterat att trivas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0