Mysfredag med älsklingen <3

Vilken underbar fredag jag har haft med min älskling <3

Direkt när han kom hem från jobb körde vi hem till Mamma & Lars där RUSTA hade levererat vårt nyinköpta kökbord :) Därefter körde vi hem till Jimmys pappa, där vi får förvara det sålänge! Tyvärr så har vi ingen plats här hemma :S Men men, han ska bara stå ut med det i 3 veckor till ;) På tal om flytten, 3 VECKOR KVAR IDAG!! Shit vad tiden går snabbt, men det gör oss ingenting ;) På söndag ska vi börja packa "ordentligt".. Allt som inte kommer användas på dessa tre veckorna ska väck ifrån lägenheten och ner i lådor.. Nu längtar jag verkligen till den 1:e Mars då vi ska överlämna nycklarna till min nuvarande lägenhet! Befriande känsla att sitta där, i den nya lägenheten med min älskade sambo <3 Den som väntar på något gott...



Kvällen idag har vi spenderat i soffan, med godis och filmen It´s complicated som gick på tv:n nu ikväll! För er som inte har sett den - GÖR DET! Verkligen en rolig och sevärd film :) Strax ska vi lägga oss, så att vi är pigga och utvilade imorgon när vi vaknar. Då ska vi göra Center Syd osäkert :P Bland annat med besök i klädesaffärerna, på Willys och sist men inte minst Bauhause :) Längtar redan nu till 18.00 då alla mina töser kommer!!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0