Sjuk :(


Det började i söndags kväll.. Detta jävla huvud! Känns som att jag håller på att sprängas innifrån och ut :S Först trodde jag att det var bihålorna och eftermiddags trodde jag att det kunde vara öroninflamation. Ikväll fick jag talat med en kvinna på jouren, och då tror hon att det är migrän. Migrän kan tydligen hålla sig fast i 3-4 dagar om man inte medicinerar sig.. Hoppas att jag får en tid till VC imorgon.. Att inte kunna böja sig fram är nog det värsta, förutom den konstanta smärtan då..

Godnatt


Kommentarer
Postat av: J

Migrän kan man ha i en månad fast att man medicininerar.. :-/. Prova en treo och två Alvedon. Det är en bra start. Sen är det vila som gäller. Har själv svår migrän och äter t.o.m förebyggande medicin tre ggr om dagen. Hoppas det går över. Migrän brukar sitta i ena tinningen. Har en pulserande smärta. Lite nörd på migrän. Har haft det sen jag va 8 år. Krya på dig!

2012-02-29 @ 08:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0