Söndag

Ännu en dag som man kan beskriva med endast 1 ord = EFFEKTIV!

Jag, Jimmy och Mamma var och flyttstädade mellan 09.30-14.30. Vi delade upp sysslorna som skulle göras, sen var de bara att sätta igång! Jag intog köket, Jimmy badrummet och Mamma alla fönsterna och elementen.. Tack Mamma för att du ville hjälpa oss!! Även tack till min SIS för kaffesällskapet mitt i allt det tråkiga :P Efter städen begav vi oss till IKEA :) Idag fick vi handlat vår efterlängtade sängstomme :) Självklart handlade vi resårmadrasser + nattduksbord också.. Kalaset slutade på 10.700 kr! Ett stort tack till Simon som hjälpte oss idag! Vi ska sikta på att ha ett färdigt sovrum innan veckans slut :) Det kommer bli sååå fint!!

Är ledig från praktiken imorgon också, vilket kan behövas med tanke på hur här ser ut :P 13.00 ska jag iväg och rå om mig själv lite :) Kan verkligen behövas! 16.00 är det möte på köparens bank, dags att skriva på papper + lämna över alla lägenhetsnycklar! Antar att jag har en positiv känsla i kroppen imorgon ;)

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0