Veckans träning + Helgen :)

Från början trodde jag inte alls att jag skulle lyckas få ihop 4 träningspass (räknar inte Yogan som ett "träningspass"), men där hade jag fel :P Egentligen hade jag velat träna mer, men vad gör man när tiden inte räcker till? Längtar till sommaren :) Då man kan ta en powerwalk på kvällskvisten och slippa oroa sig över mörkret ;)

Måndag:
1 timmes powerwalk på bandet

Tisdag:
1 timmes funktionell träning + 1 timme Yoga med Sara

Torsdag:
1 timmes body pump med Sara

Söndag:
1 timmes body pump med Sara

Sara är en flitig träningskompis, det märks ;) Eller som jag sa idag: "du är en riktig body pump buddy = BPB" haha :) Men det är ju så att träningen blir så mycket roligare med trevligt sällskap! Sara är även bra på att puscha mig :P "Kom igen!!", "Lägg på mer vikter idag, du klarar det!!" är bara en bråkdel av allt jag får höra :)

Tack gumman för all tid med dig denna veckan, det uppskattas!! <3

Helgen har annars varit toppen från början till slut! Fredagen tillbringades med Jimmy, min bror och hans flickvän. Först åt vi en god middag och drack gott hemma hos oss, därefter 2 timmars bowling. Kvällen avslutades med 3 trevliga timmar på Glorias! Helt enkelt en perfekt kväll! Tack ni som var med och förgyllde den!

Lördagen spenderades hemma med Jimmy bland alla flyttlådor! Fick packat en massa, och nu är i stort sett hela vardagsrummet belamrat med lådor! Det är knappt så att jag kan se Tv:n från hörnan i soffan.. Sara håll ut!! Imorgon är det bara 4 heldagar kvar sen slipper ni skitet! Ni anar inte hur skönt det ska bli?! :) :)

Söndagen inleds med ännu mer packande.. (japp, det tar aldrig slut!) Runt 13.30 stack jag hem till Sara för lite "flabbkaffe" :) Hjälpte henne med hennes tentaplugg, och som jag skrivit tidigare var/är hon GRYM! Förstår inte hur hon kan lära sig alla de latinska namnen på i stort sett alla muskler och ben i kroppen?! Önskar dig all lycka till imorgon, och hoppas att mitt förhör är till hjälp :) Efter besöket hos henne stack vi till gymmet och körde 1 timmes body pump, härligt :) Nu sitter jag här och ska snart föna håret, därefter tänker jag dyka sängen ZzzZZzz

Imorgon är det studiebesök på mottagningen hela dagen :) :)

Önskar er en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0