Vilken dag!! 10.15 blev jag skjutsad av Ma...

img_7164 (MMS)

Vilken dag!! 10.15 blev jag skjutsad av Mamma till VC. Jag som trodde att det skulle bli ett snabbt besök, för att sen komma hem igen.. Ack så fel jag hade! Fick en remiss till akuten (neurologen), och där spenderade jag näst kommande 7 timmar :( Efter ett blodprov fick jag reda på att testerna visade att jag hade infektion i kroppen (höga värde!) Pågrund av infektionen och min kraftiga huvudvärk så blev allt helt plötsligt allvarligt! Då trodde läkaren att jag eventuellt kunde ha en hjärnhinneinflammation! Det skulle tas prover från en "säck" som sitter emellan 2 kotor i ryggen.. Av den vätskan skulle man sen få reda på vilken sort inflammation det handlade om.. Som TUR är hade jag ingen inflammation :) :) Men fick dock utstå de hemska provet, GRR!! Så läkaren sa att jag hade fått ett kraftigt migrän anfall, eftersom allt annat var uteslutet! Att infektionen ligger i kroppen var bara en "tillfällighet".. Tyvärr gjorde den "tillfälligheten" att läkaren blev orolig över hjärnhinneinflammationen.. Fick utskrivet tabletter för migränen, som jag ska ta vid minsta lilla känning framöver :) så allt som allt var jag hemifrån ca 9 timmar! Ett MEGA STORT tack till min underbara Mamma som varit med mig och funnits vid min sida hela dagen! Man blir aldrig för gammal för att ha sin Mamma med sig vid sådana situationer <3 Nu ska det bli skönt att krypa ner i sängen bredvid min andra hälft <3 godnatt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0