Blogg.se funkar inte! Irriterad jag blir :...

Blogg.se funkar inte! Irriterad jag blir :S Skulle ju sätta mig ner och skriva ett långt inlägg om första dagen på praktiken, men tydligen så ska jag inte de då! Aja.. Det har i alla fall gått super bra idag :) Socialtjänsten i Helsingborg är STOOR!! Och då menar jag verkligen sjukt mycket större än Kävlinges Socialtjänst! Skulle nog kunna säga att den är ca 7 ggr större, men det beror ju givetvis på att den ligger i en stor stad också juh! Så, jag ska lära mig vart alla sitter, vilket våningsplan som "innehåller" vad osv.. Kommer nog att ta sin lilla tid :P Fick däremot ett eget skrivbord och en kontorsstol :) Vaktmästaren frågade till och med mig om jag ville ha en anslagstavla vid mitt skrivbord, så sött! På torsdag ska jag få vara med på mitt "första ärende", spännande! Om någon månad sitter jag kanske och skriver min första utredning.. Det känns fortfarande så overkligt! Ska snart krypa i säng så att jag är pigg och utvilad imorgon :) Sov så gott, och dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0