Bullefika, kaffe med beccis och mys med pappa <3

Idag när jag slutade skolan (10.00) så var fredags eftermiddagen och kvällen fortfarande oplanerad! Hmm, vad ska jag hitta på idag? Plugga? Packa? Jag bestämde mig i alla fall för att sticka hem till Simon och Nina, blev bjuden på lite bullefika och det tackar jag inte nej till :) Därefter blev jag hembjuden till becciz på 2 koppar kaffe, super mys!! Nu sitter jag här och ska alldeles strax köra till Malmö, hem till min kära far :) Idag blir det pappa-dottermys <3 Käka kinamat, kolla film, äta godis och bara slappa!

Trevlig fredag allesammans :)

Kommentarer
Postat av: Beccis

Hoppas du å din pappa får en jättemysig kväll! :) Kina & film är aldrig fel :)

Och trevligt att du tittade förbi idag :) Om det var 2 år sen sist, så skulle man kunna säga att det var högt på tiden! :) puss o kram!!

2012-01-20 @ 16:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0