Dagen idag har bestått av skola, plugg och...

Dagen idag har bestått av skola, plugg och besök hos Mamma och Lars! Direkt när jag kom hem från skolan satte jag mig med mitt paper! Skrev 3 sidor på 1,5 timme. Känns så skönt att ha det "ur världen" :) Helt oväntat (och oplanerat) fick jag hoppa in och jobba natten på gruppboendet! Men inte mig emot :) Behöver pengarna + att jag nu vet att jag kan vara ledig resten av helgen med gott samvete! Fick sovit 2 timmar tidigare idag, och hoppas att det räcker! Saknar min älskling jätte mycket.. Troligtvis ligger han hemma på soffan helt ensam nu.. Men vi klarar oss, i alla fall 1 natt utan varandra ;) Ska bli skönt att komma hem imorgon 07.15 och krypa ner i sängen bredvid honom <3 Imorgon när jag vaknat (runt 14.00) så ska jag förbereda mig inför en tjejkväll med Vera och Becciz :) Ser fram emot det jätte mycket! Inget är så härligt som att umgås med er, underbara töser <3 Mys, mys och ännu mer mys!! Hoppas bara att jag kan sova ordentligt imorgon på dagen :S Vill ju vara pigg på kvällen :) Är ovan vid att jobba natt, så vi får se hur det går! Trevlig fredag allesammans! Kärlek till alla jag älskar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0