En ledig onsdag - Kaffe med Lola :)

Precis som rubriken lyder så är jag ledig idag, vilket jag sett fram emot :) Har endast en liiiten sak jag måste fixa som har med skolan och göra, sen är jag helt ledig dygnets resterande timmar! Runt 12.30 ska jag bege mig bort till gymmet och promenera på bandet. Hade egentligen planer på att powerwalka ute idag, men ångrade mig ganska snabbt när jag såg att det regnade :S Efter gymmet tänkte jag svänga inom till min vän Lola som bjuder på lite kaffe :) Känns som en evighet sedan vi sågs sist, så det är verkligen på tiden! :) :) Saknat dig massor juh <3

Tränade body pump i söndags och inte förrens NU börjar träningsvärken att avta.. Denna gången har jag haft mest ont i benen och rumpan! Skönt att värken hinner försvinna lite i alla fall, ska ju på det imorgon igen :P Då har jag sällskap av min Sara som jag SAKNAR såå för tillfället! Får nog ta och slå henne en signal ;)

Trevlig onsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0