Funderingar och tankar

De senaste dagarna har jag gått runt med en ständig nervositetskänsla i magen. Jag kan inte riktigt beskriva varför den finns där, och vad syftet är med den. Jag bara känner att den finns där. Jag har ont i magen och känner mig inte alls på topp. Det är en jobbig känsla, och jag skulle göra allt för att få den och försvinna. På senare tid har den börjat infinna sig mer och mer, men varför?! Jag mår ju bra!! Massa tankar snurrar i huvudet och det får mig att försöka förstå. Men jag kan inte förstå, hur gärna jag än vill.. Jag känner hur jag tar avstånd, avstånd från det som betyder så mycket.. Men vad gör man när man tvivlar? Jag känner hur jag stänger ute det som jag hade behövt.. Men jag kan inte hjälpa det, det bara blir så.. Jag vill sluta tänka, sluta analysera, sluta bry mig..


Vissa saker är helt enkelt jobbiga att ta sig igenom..


Kommentarer
Postat av: Mor;)

Inte roligt att läsa att du inte mår bra. Vad är det som bekymrar dig tror du? Puss puss

2012-01-24 @ 11:16:44
Postat av: Vera

Usch låter inget vidare snäckan! Bara att lyfta luren om du behöver prata!! ❤ Finns här!

2012-01-24 @ 12:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0