Kunde inte sagt det bättre själv ;)

img_4838 (MMS)

Kunde inte sagt det bättre själv ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gör ju själv samma sak som där står..

2012-02-01 @ 08:08:19
Postat av: Lola

Sara du är en ärlig vän som jag vet att jag alltid kan lita på. Du om någon går inte bakom ryggen. Är så glad att ha dig vet att du säger som det är och det kallar jag en äkta vän. Puss

2012-02-01 @ 10:23:13
Postat av: Sara :)

Till dig som väljer att vara anonym: vill du berätta lite mer om vad du menar? När, var, hur pratar jag bakom andras ryggar av elakhet? Tänk nu efter noga.. :)

2012-02-01 @ 14:29:02
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Sara :)

Ett tack till dig Lola för din fina kommentar! Tyvärr är det tydligen inte alla människor som gillar ärliga och raka människor. De föredrar kanske att alla smusslar och snackar skit bakom varandras ryggar, så slipper man ju komma i konfrontation med personerna! Haha.. Nädu! Ska jag behöva förlora flera vänner pga att jag är rak och ärlig, ja då får de vara! De människorna lär ju inse förr eller senare att en vän som aldrig säger något är 10 ggr värre, för se betyder bara att denna vännen snackar med någon annan om de hon/han inte gillar! Dags att folk börjar vakna upp och inse! Men de vännerna jag har runtomkring mig nu, gillar förmodligen min ärlighet :) :) Jag är precis så mot andra som jag vill att dem ska vara mot mig!



Puss på dig vännen.. Tack än en gång för att du är du!

2012-02-01 @ 14:34:37
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

menade inte snacka bakom rygg. Men ett av dins blogginlägg handlade om att du påpekade att någon stavat ett ord fel. Är det inte att påpeka andras misstag!?

2012-02-01 @ 18:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0